allrondryttarna

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

14/6

Av Isabell, Hanna Sahlgren - 14 juni 2011 14:25

Kom just hem från stallet. Sitter och äter lite mat, ska upp igen runt 4.

Ska bort och longera honom lite då :)


Vetrinären var ju här o kollade på hans mage för den har spökat lite då o då.

Men han såg eller käde ingenting speciellt, magen fungerade som den skulle iallafall.

Han tog blodprov och vi får svaret om ca 2-3 dagar. Och så ska vi börja ge honom

mag och tarm balans, de va tydligen nått som skulle vara bra för honom.

De va väl mest för hästar som bajsar löst oså, men de gör han ju inte.

Men vi får se vad blodproven säger (-:


Och juste, har massor med utrustning till salu!

Sök på Bella på hastnet.se utrustning så kommer allt fram :D

Har en del som är ganska nytt som jag ska sälja :)


Nu ska jag kika lite tv, blir ev ett till inlägg ikväll om hur longeringen gick.

Och så kanske lite bilder på lille Charlie om så önskas? :D


Hörs senare! // Isabell

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabell, Hanna Sahlgren - 14 juni 2011 10:00


Tjenixen pixen! Första inlägget i våran nya blogg! :D :D :D   Jag gjorde en snabb och full design nu, väntar på våran header som är klar men skickas till mig fram mot kvällen. Så just nu satte jag bara upp något! Designen osv ska bli snyggare...

Presentation


Välkomna till oss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards